SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. július 14., csütörtök

helyzet van.

még pedig sok.állandó pörgés.de komolyan.ahhoz képest,h nyár van nyáááár,röpke lepke és a többi,zümmög száz bogár,én ezeket annyira nem veszem észre,ha a szemem ütné ki,sem,mert nincs rá időm...
elvileg 1 hónapja tombol veszettül a nyári szünet.ebből volt 1 hét nyugi.aztán azóta nonstop rohangálok,forgok,pörgök,jobbról,át a harmadik nem is létező irányba.pasik jönnek,mennek,le se szarják,h a lelkemmel kéne foglalkozni,persze nem azért jön át 1 órára,de reménykedni most sem felejtek el :S
aztán VOLToztam is,dolgoztam is(nyári gyakszi,meg még szabadidőmben is dolgozok,ááááá,miezteeee)buli is volt,nemis egy.unalmas perceimben(?) a gép előtt ülök. és amúgy állatkertbe megyek,millió szabadtéri programon veszek részt(amostmárgyőrilány)nagyihoz megyek kora reggel barackos gombócot készíteni,de a legközelebb állítólag rétest nyújtok(imádni fognak a melóhelyemen)aztán persze puszta szerelemből(tényleg ezt írtam????)elmegyek Móvárra és találkozom egy sráccal,aki kitudja miért lépett be az életemben,pont akkor mikor úgy döntöttem inkább leszek leszbikus...említettem,h ez két hétnyi időt ölel fel???
az a helyzet,h fáradt vagyok.
de közben ápolgatom G. lelkét,aki mint megírtam az enyémben tett károkat.tisztáztuk és én lezártam azt a széééép hetet.de komolyan.reggel 6ig beszéltünk.
egyéb szabadidőmben alszom.
és amúgy,remélem ti is.
jó nyarat
habCsók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése