SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. július 27., szerda

címszavakban.

holnaptól nyaralok.Siófok.<3
voltam Veszprémben az állatkertben(erről majd bővebben)
házibuli hétfőn.(imádtam)
tesó immáron nagykorú.(még egyszer és utoljára Boldog Szülinapot kicsihugom)
jövő hétfőtől lesz gyakszim(és új séfünk van, aki eddig szakács volt,kíváncsi leszek)
13án megyek a Szigetre(30 sec to Mars)
14én szülinapom van(sok sok jó kívánságot szeretnék,h ne bőgjem el magam afelett érzett bánatomban,h már 22 leszek)
ja költözünk is azon a hétvégén.(még szerencse,h itthon sem leszek:P)
vettem egy csodaszép falimatricát(lelkem megnyugtatására,h a mostani szobámnak a felében leszek kénytelen meghúzódni és legalább szép lesz)
ja és rálátok a sulira,igaz a termünkbe nem,mert középső terem,de a szomszédba lazán ;)(mostantól fél 8kor leszek kénytelen kelni ha suliba megyek.de sajnálom...xD)
elhagytam a matrojska babás nyakláncomat.konkrétan siratom.
szexbarátkozom(bár az illető pasik csak a fogalmat ismerik a játékszabályokat csesznek betartani,úh ezért is van a pasi szó végén egy k betű...)
minden erretévedő 20 és 25 év közötti győri pasi elhívhat randizni,ha komoly kapcsolatot szeretne(ezesetben persze agyő a másik 3nak:P)
az iPodomona Love Generation pusztán 3x van fenn..(apró érdekesség rólam,mert tudom h imádtok)
anyukám holnap 45 éves lesz.holnapután meg névnapos.úh atthemoment muffint sütök,illetve vonom be csoki izű cukormázzal.(ne nézzetek hülyének,ez van ráírva a zacskójára,amihez anya ragaszkodott,h rajta legyen...mmint a muffinon)
ja volt pasim.2 napig bírtam is.(távszerelem nem nekem való)
Kittike újfent Németországban van.nagyon hiányzik.
ez a lista még bővül.nézze mindenki újra meg újra.hosszú a nyár:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése