SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. május 4., szerda

az ABC...

lassan az ABCvel tudom jellemezni azokat a pasikat,akik csak jönnek és mennek.mindenki kapkodja a fejét,egyedül talán a hugom képes még észben tartani h mégis mi a francot csinálok mostanában.mióta ugyanis leesett,h ŐANNNEABMTK,vagyis R. magasról tesz mindarra amit csinálok és ő csakazértsem lesz olyan jó és lovagias,h mindenféle csetrandiktól megmentsen elindultam a lejtőn lefelé.ugyanis.ha én csetelek az a következőképpen zajlik.unatkozom.akkorirány a cset.10 perc múlva 10 pasi liheg a monitorára,mert miazhogy valaki 21 évesen szűz és majd ő segít.én persze minek mondom el,de van akit csak ezzel lehet lerázni,valakit meg pont csak ezzel nem.de akkor is álllatira vicces.és nem várok tőle kapcsolatot,de kellemes délutánt feltétlenül.valaki ezt úgy képzeli el,h elbicajozunk a tőlünk kurva messze lévő püspökerdőbe és szexelünk, valaki úgy h ideautózik Budapestről és az autójában szexelünk,valaki meg úgy h győri és átjön és öhm...de nem.súgok.nem a srác hibája volt, mostsem..lényeg a fontos,h most van már D betűm is.ahogy van R.M.L.P is.illetve R?lószart.összevesztünk és mire kettőt pislogtam,már le is törölte magát facebookról.úh neki ennyi volt.engem meg nem dörgöl most a földbe ez sem.pedig anno istentelenül szenvedtem.most meg nem...talán azért,mert tegnap átjött D. és jobb volt vele az a 40 perc mint R.rel az egész éjszaka???
lényeg,h lassan lassan tényleg nem leszek egyszarvú...hanem egy hülye kurva...
szép jövő.
habCsók.

1 megjegyzés: