SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. március 6., kedd

ideje abbahagyni.

már én is érzem.megvolt az utolsó osztályfényképezés.megjöttek a képek és kis híján hisztirohamot kaptam.kilométerekről látszik,h idősebb vagyok az osztálytásaimnál,mástne mondjak a helyes Dawson és a haverok fíling helyett kaptam egy Vérmes négyest,abból is leginkább Victoria.hát mit mondjak.sírni tudnék.ideje elhagyni a középiskolát.

mindemellett meg kell említenem,h a Marcitól kölcsönkapott Zombiháború(by Max Brooks) annyira hozta csak rám a frászt,h ma reggel komolyan viaskodnom kellett h elinduljak reggel negyed 6kor dolgozni.hiába diszkiválígott lakótelep a mienk,Tesco meg otp-tudjátok,a kb 7 perces utam a buszmegállóig simán lebírt csökkenni 4 percre.mintha egy buszmegálló megvédene bármitől is.:P na igen,valami nem változik. :$

és egy szerelmi vallomás T.nek.
nem kell hinned nekem,én sem hittem.nem kell sajnálnod,csak szedj fel ebből az állapotból.őszinte vagyok.kellesz.mostmár bármi áron.hiába érzed úgy h elcsesztem,igazad van,De (és ez nagyon fontos) innentől kezdve legyen bármi is,már megérte nekem.erőt adtál,változottál pár nézetemen,megbántam a dolgokat és hiszem,h eljön Az a nap.vágyom rá(d).ezvan.szeretlek.csak az a helyzet,h gyáva voltam kimondani.mostmeg verem a fejem a falba.

szóval van miért drukkolnotok.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése